Senin, 29 April 2013

"ARTI KETULUSAN KETIKA MENCINTAI"


 Bismillahirrahmaanirrahim

♥ Wanita : Jangan jadikan aku sebagai makmum-mu..
♥ Lelaki : Tidak! Aku sudah berketetapan hati menjadikan Ukhty sebagai makmumku..

♥ Wanita : Tidakkah engkau tahu, dulu aku banyak dipeluk lelaki lain..
♥ Lelaki : Aku tidak peduli. Akulah lelaki terakhir yang akan memelukmu dengan penuh kasih sayang..

♥ Wanita : Kamu adalah bukan cinta pertamaku..
♥ Lelaki : Akan aku jadikan engkau cinta terakhirku..

♥ Wanita : Ketahuilah sudah banyak lelaki yang pernah menyentuh tubuhku..
♥ Lelaki : Aku juga tak peduli. Karena yang aku inginkan adalah untuk menyentuh hatimu..

♥ Wanita : Banyak juga lelaki yang menganggapku sebagai pelacur..
♥ Lelaki : Tapi aku menganggapmu wanita yang baik. Dan akan membawamu menjadi makmum yang terbaik..

♥ Wanita : Aku adalah wanita tak pantas untuk dicintai lelaki sebaik dirimu !! Aku juga tak cantik seperti mereka !! " ucapnya sambil terisak berurai air mata..

♥ Lalu lelaki itu menatap mata wanita tersebut dalam-dalam, sambil tersenyum ia berkata :
" Aku bukanlah Lelaki yang hanya ingin mencintai kecantikanmu, tapi yang aku cintai adalah hatimu. Semata-mata bukan karena yang lain.. Akan tetapi tulus aku mencintaimu karena ALLAH Subhanahu Wata'ala.."

Tidak ada komentar:

Posting Komentar